

Image SEO: 2 – Βρίσκοντας την σωστή εικόνα για το άρθρο του site σας
Βρίσκοντας την σωστή εικόνα για το άρθρο του site σας Χρειάζεται χρόνο και ψάξιμο αλλά προσφέρει μεγάλη ώθηση στο περιεχόμενο και το SEO του.
Είτε είστε blogger είτε γράφετε άρθρα για ένα διαδικτυακό περιοδικό ή εφημερίδα, είναι πιθανό να αναρωτηθείτε αν το άρθρο σας χρειάζεται εικόνα ή όχι. Η απάντηση είναι βεβαίως “ΝΑΙ”. Επίσης η απάντηση για την διαδικασία βελτιστοποίησης των εικόνων ενός άρθρου για μηχανές αναζήτησης ή όχι, είναι πάντα «ΝΑΙ». Οι εικόνες ζωντανεύουν ένα άρθρο και συμβάλλουν επίσης στο SEO του ιστότοπού σας. Βοηθούν δηλαδή το άρθρο σας αλλά και γενικότερα το site σας, να ανέβει υψηλότερα στις οργανικές θέσεις της Google.
Αυτή η ανάρτηση είναι το 1ο μέρος μίας σειρά άρθρων, τα οποία θα εξηγούν πώς να βελτιστοποιήσετε πλήρως μια εικόνα για SEO και παρέχει ορισμένους δείκτες για τη χρήση εικόνων με σκοπό την καλύτερη εμπειρία χρήστη.
Οι εικόνες, όταν χρησιμοποιούνται σωστά, θα βοηθήσουν τους αναγνώστες να κατανοήσουν καλύτερα το άρθρο σας. Το παλιό ρητό “Μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις” πιθανότατα δεν ισχύει για την Google, αλλά είναι σίγουρα αλήθεια όταν πρέπει να διανθήσετε 1.000 λέξεις, να δείξετε τι εννοείτε σε ένα διάγραμμα ή ένα διάγραμμα ροής δεδομένων ή απλώς να οι δημοσιεύσεις σας στα κοινωνικά μέσα (social media) να γίνουν πιο δελεαστικά.
Είναι μια απλή πρόταση: προσθέστε εικόνες σε κάθε άρθρο που γράφετε για να το κάνετε πιο ελκυστικό. Επιπλέον, δεδομένου ότι η οπτική αναζήτηση γίνεται όλο και πιο σημαντική – όπως φαίνεται στο όραμα της Google για το μέλλον της αναζήτησης – θα μπορούσε να αποδειχθεί ότι σας προσφέρει μια καλή επισκεψημότητα στην ιστοσελίδα σας. Αν έχετε οπτικό περιεχόμενο, είναι λογικό να τοποθετήσετε το SEO των εικόνων σας λίγο υψηλότερα στη λίστα των υποχρεωτικών ενεργειών σας ώστε να προωθήσετε το άρθρο σας.
Πριν από λίγο καιρό, οι Εικόνες Google πήραν μια ολοκαίνουργια διεπαφή με νέα φίλτρα, μεταδεδομένα και απόδοση Αυτά τα νέα φίλτρα δείχνουν ότι η Google γνωρίζει όλο και περισσότερο τι υπάρχει σε μια εικόνα και πώς η εικόνα ταιριάζει στο ευρύτερο πλαίσιο. Η Google είναι πλέον σε θέση να κάνει αναγνώριση εικόνας, να αναγνωρίσει δηλαδή εάν η εικόνα ή οι εικόνες του άρθρου σας είναι σχετικές με το λεκτικό περιεχόμενό του.
Ένα σωστά δομημένο κείμενο, με σωστό συντακτικό, χωρίς ορθρογραφικά λάθη και με συνοδευτικές φωτογραφίες να το διανθίζουν, θα προσφέρει στο άρθρο σας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων παρεμφερούς περιεχομένου άρθρου και θα το ξεχωρίσει “στα μάτια” της Google από τα άλλα. Με σωστή προετοιμασία και ακολουθώντας ορισμένα βασικά βήματα θα έχετε πάντα ένα καλό οργανικό αποτέλεσμα.
Μην ξεχνάτε ότι, για την Google ισχύει… περιεχόμενο, περιεχόμενο, περιεχόμενο.
Αναζήτηση για image seo φωτογραφίες στην Google!
Το άρθρο μας στηρίζεται στο post.
27 Νοεμβρίου, 2020
Βρίσκοντας την σωστή εικόνα για το άρθρο του site σας Χρειάζεται χρόνο και ψάξιμο αλλά προσφέρει μεγάλη ώθηση στο περιεχόμενο και το SEO του.
Η δημιουργία blog είναι πια τόσο διαδομένη, που μπορείς να βρεις πάρα πολλά blogs εκεί έξω για κάθε είδους θέμα.
Η ιστοσελίδα σας είναι πλέον το “φυσικό σας” κατάστημα. Είστε σε κεντρικό σημείο; Έχετε υψηλή επισκεψημότητα;
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.